اصفهان آهن ۱
آهن ملل
مرکز آهن
ایرانسیل
ایرانسیل موبایل
کد خبر: ۱۲۱۴۷۳

پیشنهاد میلیاردی بادران برای انتقال میربزرگی به گسترش فولاد

پیشنهاد میلیاردی بادران برای انتقال میربزرگی به گسترش فولاد
باشگاه گسترش فولاد برای جذب مهاجم بادران به دنبال مذاکره با این باشگاه بود که با پیشنهاد میلیاردی مواجه شد.
۱۳:۵۷ - ۲۸ آذر ۱۳۹۶
وانانیوز|

باشگاه گسترش‌فولاد برای تقویت تیم خود در نیم‌فصل دوم به دنبال جذب بازیکنان مدنظر در بعضی از پست‌ها بودند که با بعضی از بازیکنان مذاکره کردند.گسترش بعد از حضور کریمی در خطوط دفاعی خوب عمل کرد، و کریمی برای تقویت تیمش به دنبال یک مهاجم ایرانی بود. یکی از بازیکنان مدنظر کادر فنی باشگاه گسترش‌فولاد امیر میربزرگی مهاجم جوان تیم فوتبال بادران تهران بود. باشگاه گسترش‌فولاد با توجه به نامه نگاری‌هایی که انجام دادند به دنبال جذب این مهاجم بود، که با پیشنهاد عجیب باشگاه بادران برای رضایتنامه مواجه شد. 

باشگاه بادران تهران برای اینکه رضایت را امضا کند مبلغ 10 میلیارد تومان به باشگاه گسترش فولاد بابت این انتقال پیشنهاد داد که با واکنش مدیرعامل گسترش‌فولاد همراه بود. 

نصیرزاده در خصوص پیشنهاد تیم بادران برای انتقال میربزرگی در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی خبرگزاری فارس، اظهار داشت: ما در خط فوروارد به دنبال بازیکنان مدنظر کادر فنی بودیم که یکی از این بازیکنان امیر میربزرگی مهاجم تیم بادران بود، به دنبال این بودیم که با باشگاه بادران با مذاکره به توافق برسیم که با پیشنهاد 10 میلیاردی مواجه شدیم. 

وی درادامه گفت: مدیران باشگاه بادران گفتند،ما بابت این انتقال 10 میلیارد پول می‌خواهیم، که من وقتی نامه را خواندم ،خیال کردم اشکال تایپی در متن نامه وجود دارد ولی وقتی با دقت نگاه کردم متوجه شدم هیچ غلط املایی وجود ندارد. احساس می‌کنم مسئولین باشگاه بادران فکر می‌کنم برای انتقال مسی قرار است رایزنی کنم.

وی در پایان گفت:ابتدا فکر می‌کردم شوخی می‌کنند چرا که چنین مبلغی حتی در خلیج فارس در ایران و آسیای شرقی وجود ندارد. فکر کنم این مهاجم کمی از مسی هم گران‌تر باشد. وقتی ما با این پیشنهاد مواجه شدیم از این انتقال منصرف شدیم ودر حال حاضر به دنبال مذاکره با بازیکنان مدنظر کادر فنی هستیم.

منبع: فارس
سلام پرواز
سلام پرواز ۲
ارسال نظر
مرکز آهن
رپرتاژ تریبون
تبلیغات
جدیدترین اخبار
دیگران چه می‌خوانند؟
پرطرفدارترین